7 november 2016 Jelle van Es

Fans strijden en genieten in Call of Duty Pop Up Store

Met Call of Duty Infinite Warfare is één van de grootste games van dit jaar uitgebracht. Dit jaar werd de release van de nieuwe Call of Duty voorzien van een Pop Up Store. In hartje Rotterdam hebben wij de handen ineen geslagen met Activision en Media Markt om daar vier dagen lang fans, voetballers, bekende youtubers, dj’s en nog veel meer de kans te geven om de nieuwe multiplayermodus en de toffe zombiemodus te testen.

In een setup van 24 PlayStation 4’s hadden we twee speelsessies beschikbaar. Daar kon men tegelijkertijd in een zes tegen zes strijd ervaren hoe de multiplayer was. Vier dagen lang hebben we daar aanwezigen geholpen met het genieten van het spannende Free-for-All, vriendschappen geboren zien worden in Team Deathmatch, fantastische tactieken voorbij zien komen in Kill Confirmed, epische strijd tot de laatste seconde ervaren in Domination en nog veel meer.

cod-pop-up-store-event1

Tijdens de donderdag en vrijdag organiseerden wij daarbij diverse minitoernooien, waarin teams van zes zich konden plaatsen voor de finaledag op de zaterdag. Daar mochten acht verschillende teams het uiteindelijk tegen elkaar opnemen. De verliezende finalist mocht het event verlaten met de Legacy Edition van Call of Infinite Warfare. Op die manier konden ze thuis genieten van zowel alles dat Infinite Warfare te bieden heeft, als mede de Remaster van Call of Duty Modern Warfare.

De winnaars kregen echter de Legacy Pro Edition, waarmee ze ook de Season Pass voor Infinite Warfare ontvangen en dus verzekerd zijn van alle dlc die uitkomt. Als klap op de vuurpijl ontvingen ze van onze partner van Media Markt ook nog eens een kadobon van 150 euro per persoon, waarmee ze per persoon dus een gezamenlijke waarde van bijna 270 euro mee naar huis namen.

De strijd was enorm spannend en in de finale ging het hard tegen hard. De spanning was van de gezichten van de spelers af te lezen en toen de overwinning bij het winnende team binnen was, ging men redelijk los.

cod-pop-up-store-event6

Buiten dit toernooi boden wij Youtubers als Yarasky en SanddayHD, voetballers als Royston Drenthe en Vermeer, grootheden als Touzani en meer de kans om alvast met de game te oefenen aan de vooravond van de Battle Royale Team-strijd zoals die op de Launchparty later gehouden zou worden. De opstelling van die teams hebben wij ook verzorgd. De rest van de week mochten we ook nog spelers als Elia, Kongolo, Cabral, Basacikoglu en anderen verwelkomen.

Wij kijken met enorme trots en voldoening terug op dit geslaagde evenement en hopen dat iedereen die is langsgekomen het naar zijn zin heeft gehad!

CONTACT BUNDLED

Specialised in eSports, Events, Influencers Marketing/Branding, Talent Management & Community