In opdracht van 2K Games organiseerde Bundled in september 2015 een NBA 2K16 event georganiseerd in samenwerking Foot Locker Amsterdam. Tijdens dit evenement werd de community van de game NBA2K16 uitgenodigd om, voordat de game in de winkel lag, de game al te spelen. Daarnaast waren er ook media en profvoetballers (op uitnodiging van Bundled) aanwezig om een glimp op te vangen van de titel. Foot Locker wilde zich als partner zichtbaar maken bij deze community en bond zich zodoende aan NBA2K. Als activatie voor beide partijen werd Bundled ingezet om hier een mooi geheel van te maken.

BUNDLED KOPPELT MERKEN AAN ELKAAR MIDDELS GAME EVENTS

Foot Locker is een schoenenwinkel die over de gehele wereld bekend is. 2K Games is een game uitgever met naast de NBA 2K-serie bekende games als BioShock, Civilization, Borderlands en WWE 2K. Bundled koppelde deze merken aan elkaar tijdens het NBA 2K Footlocker event.

  • Share:

Datum:
September 2015

Opdrachtgever(s):
Take Two Interactive

Partner(s):
Footlocker

CONTACT BUNDLED

(E)-Sports, Events & Branding